Üdvözöljük Gerjen Község honlapján

Ügyintézés

  • Romhányi Károly

    Polgármester

    Ügyfélfogadás:

    A hivatal nyitvatartási idejében bármikor.

  • Vitéz Bertalan András

    Jegyző

    Ügyfélfogadás:

    Minden páros hét szerda 8:00 – 16:00

  • Lacza Zsolt

    Gerjeni Osztály - Osztályvezető

  • Lengyel Andrea

    Gerjeni Osztály - Gazdasági Vezető, Anyakönyvvezető

  • Bíróné Tantos Anikó

    Gerjeni Osztály - Titkárságvezető

    • Iktatás, iratrendezés, posta
    • Programszervezés, rendezvény lebonyolítás
    • Ipar- kereskedelmi nyilvántartások, működési engedélyek kiadása
    • Projekt előkészítés
    • Statisztika
    • Digitális Jólét Program vezető (DJP Pont vezető)
    • Számlák érkeztetése, számla készítés
  • Házi-Bráz Katalin

    Gerjeni Osztály - Adó- és pénzügyi ügyintéző, Anyakönyvvezető

    • Adóügyek
    • Pénztár
    • Anyakönyv
  • Vörös Zsófia

    Gerjeni Osztály - Igazgatási és szociális ügyintéző

    • Pályázati tevékenyésggel kapcsolatos feladatok
    • Szociális ügyek
    • Adóügyek
  • Endrédi Edit

    Gerjeni Osztály - Igazgatási és szociális ügyintéző

    • Népesség nyilvántartás
    • Szociális ügyek
    • Hagyatéki eljárások
    • Földügyek
    • Lakcímváltozás bejelentések
    • Választások
  • Bokorné Vörös Éva

    Madocsai Osztály - Adó- és pénzügyi ügyintéző

  • Mérges Mariann

    Madocsai Osztály - Vagyongazdálkodási ügyintéző

  • Seregné Kádár Klaudia

    Madocsai Osztály - Vagyongazdálkodási ügyintéző

  • Török Krisztina

    Madocsai Osztály - Titkársági ügyintéző, Anyakönyvvezető

  • Csesznegi Andrea

    Családgondozó

    Ügyfélfogadás:

    Kedden és szerdán 8:00-16:00-ig

    • Családtámogatás
    • A településen élő gyermekek testi-lelki egészségének elősegítése
    • Prevenció

E-ügyintézés

A sorban állás a múlté, intézze ügyeit mostantól online!

Az online elérhető Önkormányzati Hivatali Portál nemcsak magánszemélyeknek, hanem a vállalkozásoknak is megkönnyíti a mindennapjait. Az e-ügyintézési felületen keresztül az ország bármelyik pontjáról, gyorsan és kényelmesen intézhetők az önkormányzati ügyek. Az elektronikus ügyintézést választók így nemcsak a sorban állás miatti bosszankodástól kímélik meg magukat, hanem támogatják a papírmentes és környezetkímélő ügyintézést is.

Egy új vállalkozás elindítása, vagy egy meglévő adminisztrációs feladatainak teljesítése mellett nehéz a rohanó hétköznapok során még az önkormányzati hivatalt is útba ejteni. Szerencsére manapság erre már nincs feltétlenül szükség, hiszen van olyan digitális tér, amelyre belépve egyre több helyi hivatali ügy elintézhető. Az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül lakossági, ipari, kereskedelmi, szociális ügyek sora indítható és egyszerűen nyomon követhető.

A portál segítségével a papír alapú, személyes megjelenést igénylő ügyintézés helyett az ország bármely pontjáról, bármikor, kényelmesen, online is intézhetők akár a magán és vállalkozói helyi adóügyek is. Adóigazolás kérhető, túlfizetés esetén átvezetés és visszatérítés kezdeményezhető, gépjármű-, illetve termőföld adó jelenthető be, valamint helyi/önkormányzati adó- és értékbizonyítvány igénylésre is van mód. A helyi iparűzési adó bevallása a portál segítségével szintén könnyűszerrel megoldható, függetlenül attól, hogy általános vagy ideiglenes tevékenységről van szó.

Az elektronikus ügyintézésnek köszönhetően jelentősen megrövidül a helyi adóbevallásra fordított idő. A lakosság mellett a gazdálkodó szervezetek is kényelmesen teljesíthetik helyi adóbevallással kapcsolatos kötelezettségüket, és lekérhetik helyi adóegyenlegüket. Az online rendszerbe való belépést és személyes azonosítást követően ismét időt takarít meg a rendszer a felhasználónak, ugyanis közhiteles nyilvántartásokban meglévő személyes adatok már automatikusan kitöltve jelennek meg az űrlapokon.

Az online ügyintézési felületen közel félszáz különféle ügy indítható, többek között ipari és kereskedelmi, hagyatéki, birtokvédelmi, valamint szociális, sőt az Önkormányzati Hivatali Portálról is közvetlen linken elérhető, az úgynevezett e-Papír szolgáltatás (epapir.gov.hu) segítségével szinte bármilyen egyéb ügy is benyújtható elektronikus úton. A bejelentkezett felhasználók bármikor nyomon követhetik az általuk indított helyi önkormányzati ügyeket, így pár kattintás után megtekinthetik, hol tart az adott ügy, illetve az előzetesen már kitöltött űrlapjaikat is könnyedén elérhetik.

Az Önkormányzati Hivatali Portál az https://e-onkormanyzat.gov.hu weboldalon és településünk weboldalán is elérhető.